Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

JAK GRAĆ SOLDIEREM!

Chciałbyś mieć kolorowy nick lub własne bindy, lecz nie wiesz jak to zrobić ? Zajrzyj tutaj
Regulamin działu
- nie używaj wulgaryzmów
- wypowiadaj się w miarę sensownie
- staraj się szanować innych bez względu na to czy są czopami
- nie spamuj
- nie reklamuj innych klanów
- nie podszywaj się pod innych
- nie bądź czopem
- zakaz kopiowania czegokolwiek bez zgody admina/moderatora

JAK GRAĆ SOLDIEREM!

Postprzez Latek » N, 23 czerwca 2013, 23:02

Wolfenstein Enemy Territory - Jak grać żołnierzem

Soldier (soldat, żołnierz, tank killer, pancerniak) to szczerze mówiąc klasa trochę bonusowa, czyli na żadnej mapie nie jest mniej lub bardziej absolutnie potrzebna do zwycięstwa. Co nie oznacza, że jest nieprzydatny, ponieważ bardzo ułatwia życie teamowi, jednak standardowo w teamie powinien być do 1-2 żołnierzy i to tylko wtedy, gdy ważniejsze klasy są już obsadzone (albo wybitnie niepotrzebne, jak cover ops na RAIL GUN). UWAGA: Są takie chwile, że soldier staje się najważniejszą klasą na mapie! Np. gdy za pomocą MG42 jest w stanie bronić jakiegos kluczowego miejsca (np. banku na Goldzie). Podsumowując: sold jest przydatny, a chwilami niemal niezbędny. Jednak w większości przypadków nie jest konieczny do szczęścia. Ciężko to wytłumaczyć...

CECHY:
-większa ilość granatów (4) i amunicji (30+60), w porównaniu z innymi klasami.
-możliwość obsługi niektórych specjalnych elementów map (np. działo na Venice)
-możliwość posiadania równocześnie SMG i broni ciężkiej
-XP soldiera można zdobyć będąc inną klasą (na stacjonarnych i zamontowanych na pojazdach MG42 i Browningach.

ZABAWKI
oprócz standardu:
-PANZERFAUST (tzw. pf, panzer) - bezodrzutowa, jednorazowa wyrzutnia rakiet Faustpatrone. Celujesz, czekasz sekundę, aż się rozgrzeje i strzelasz. Pocisk leci z olbrzymią szybkością, a zazwyczaj jego rozpędzona głowica to ostatni widok w życiu ofiary. Bardzo duża siła wybuchu gwarantuje śmierć celu nawet, gdy się trafiło obok. Dlatego strzelanie sobie pod nogi i w budynkach jest niewskazane, tak samo jak przez wąskie okna.
Jest idealny do:
=ściągania wrogich snajperów (pfy są baaaardzo celne)
=niszczenia pojazdów (z reguły 2-3 strzały) =niszczenia grup przeciwników (łatwo zrobić multikilla)
=zabijania pojedynczych gości (jak każda broń) Ciekawą, choć trudniejszą metodą strzelania jest strzelanie podczas skoku (w locie). Trudniej celować, ale można w ten sposób np. strzelać zza osłon.
-MORTAR Idealna broń, gdy mamy do dyspozycji field opsa oraz zaciszne miejsce. Dzięki temu, w każdy niezadaszony punk mapy możemy "wrzucić" granat o sile wybuchu pfa. Technika:
1.Rozstawiamy moździerz (prawy przycisk na stojąco).
2.Ustawiamy się twarzą mniej więcej na wprost celu. 3.Wysuwamy mapę (wciśnięte g).
4.Strzelamy
5.Na mapie zostanie pokazane miejsce upadku pocisku. Następny strzał oddajemy z lekką korektą, czyli jeżeli trafiliśmy za blisko, to zwiększamy kąt, poprzez przesuniecie mortala do przodu. Field ops wzywając wsparcie artyleryjskie przy okazji na mapie zaznacza to miejsce.
-MOBILE MG42 Mobilny MG42 (1200 strzałów na minutę, czyli 20 na sekundę!) jest śmiercionośny jako rozłożony, ale strzelając z innej pozycji jest do niczego. W 100% niecelny, ma sakramencki odrzut i praktycznie nie sposób trafić. Ale jeśli... Kładziemy się na ziemi i prawym przyciskiem rozstawiamy broń. Teraz tylko czekamy na zdobycz ;) Warto wybierać wąskie korytarze i przejścia. MG42 ustabilizowany jest bardzo celny, toteż warto brać przeciwnika na dystans. UWAGA: Broń się łatwo przegrzewa, o czym sygnalizuje czerwony pasek po prawej. Robimy przerwy w ogniu (strzelamy seriami, nie non stop). Jedyna wada jest taka, że szybko kończy się amunicja. Najlepiej już po wyjściu z respa poprosić fielda o ammo lub go poszukać na stojakach.
FLAMETHROWER Tzw. zapalniczka. Ze wzgledu na śmiesznie słaby zasięg nadaje się tylko do bezpośredniej walki. Przydaje się w ciasnych korytarzach (np. w bunkrze Battery), gdyż ogień odbija sie od ścian. Dziwne, że zadaje mało obrażeń. Naprawdę ciężko kogoś zabić, a nawet jeśli się uda, to on i tak zdąży i nas sprzątnąć. O killowaniu medyków można zapomnieć. Zaleta jest taka, że zawsze jest dużo amunicji. Jendak nie da się przeładowywać magazynka, trzeba zużyć zbiornik do końca.

UWAGI:
-Soldier jest klasą wyłącznie nastawioną na walkę. Powinien iść w pierwszym szeregu i trzymać się gorących miejsc.
-Ciężkie bronie, jak sama nazwa wskazuje są ciężkie i postać mając którąś z nich wyciągniętą porusza się dużo wolniej.
-Panzerów i mortala można używać, gdy jest wystarczająca ilość paska energii. Strzał z pfa zabiera cały, lub pół paska ( w zależności od poziomu soldata), a moździerz 1/3-1/4

UMIEJĘTNOŚCI
1. Poziom umiejętności soldiera -bronie potrzebujące energii zużywają jej mniej (patrz wyżej)
2. Poziom umiejętności soldiera -zmniejsza się rozrzut ciężkich broni
3. Poziom umiejętności soldiera -ciężkie bronie mniej obniżają twoją szybkość.
4. Poziom umiejętności soldiera -zamiast standardowego pistoletu/akimbo możesz wziąć SMG
Avatar użytkownika
Latek
Private
Private
 
Posty: 7
Dołączył(a): Wt, 4 grudnia 2012, 23:47

Powrót do Poradniki | Tutorials

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron